dinsdag 4 november 2008

Leo en Tymon

Zie: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/200042


Tymon: "Hé Leo, wat lees ik nu. Was dat niet wat overdreven?"
Leo: "Maar meneer, zij begonnen."
Tymon: "Maar 1 november klokslag 9 uur in de volkerakstraat. Het zijn verder beste mensen!"
Leo: "Ja maar zij begonnen! Bij die raadvergadering hadden ze een misselijk toneelstukje opgevoerd. Met ons meneer. Ja, u was er niet, u had zich ziek gemeld. Maar we stonden compleet voor paal meneer. Iedereen moest lachen."
Tymon: "Wij hebben toch gewonnen, Leo."
Leo: "We zullen ze krijgen!"
Tymon: "Wij hebben gewonnen. Het had toch geen schijn van kans. Het is klaar nu. Over een half jaar de waalstraat erbij. Over een jaar een nul erbij per kwartaal. En dan weer een nul en weer een nul woehoehaha ha ggg.. (raar lachje eindigend in gerochel)
Leo: "Eh meneer, dat meent u toch niet, van die nullen."
Tymon: "Vijftien euro, honderdvijfig.."
Leo: " Maar eh.."
Tymon: "Vijftienhonderd, vijftienduzend, anderhalve ton woehoehaha ggg.."
Leo: (piept:) "Maar, maar, ik heb een gezin meneer, dat is toch..
Tymon: (kucht) Oh ik moet je hangen, ik heb mijn vrouw onder de knop. Dag Leo. (hangt op)

Geen opmerkingen: